Tags

, , ,

Al zo lang ik me kan herinneren is John van der Worp vrijwilliger bij mijn club GFC. Sinds ik bij de F-jes begon, stond John al in het ballenhok. Later zat hij in het bestuur. Hij ging over het materiaal. Hij deed veel onderhoud. Je kon het zo gek niet bedenken, of John deed het. Door de week vele uren, in het weekend van ’s ochtends vroeg totdat iedereen weer van het complex verdwenen is.

Legendarisch is het verhaal van een vroege wandelaar die de politie belde, omdat er om 5 uur ’s ochtends licht brandde in de kantine. De agenten troffen John aan, die vast was begonnen met het sausen van plafond, zodat er later op de dag niemand last van zou hebben.

john-olthuis-2

John is een echte clubheld, niet voor niets al twee verkozen tot clubman van het jaar. En laat er nu een verkiezing zijn van de clubhelden. Natuurlijk stemt elke GFC-er op John. Omdat hij de prijs verdient. Ondanks dat hij liever niet in het zonnetje staat, vinden vele GFC-ers dat het deze keer wel nodig is. Iedereen mag stemmen, dus ook niet GFC-ers. Mocht u nog twijfelen, vraag het iemand met een roodzwart GFC hart. Hij of zij zal bevestigen dat John deze eer verdient. En mocht hij daadwerkelijk deze verkiezing winnen, dan levert dat GFC ook nog een mooi bedrag op. Hij heeft in de loop der jaren al een veelvoud van dat bedrag bespaart door al zijn uren, maar alle beetjes helpen. Zou ik wel leuk vinden. John levert GFC geld op, omdat men op hem stemt.

 

851x315_stem_ook

Dus ga naar die site en stem HIER!