Tags

, ,

Mijn favoriete team van mijn club is niet het eerste, niet het team waarin ik speel, zelfs niet meer F3, de jongste aanwas, maar het G-team.

Vorige week speelden ze hun tweede wedstrijd.

Het was een genot om naar te kijken. Plezier in het spelletje is ongeevenaard. Respect voor mede- en tegenspelers is groot. De spelvreugde slaat over op het publiek.

Vriend Bert (op de bovenste foto zichtbaar) maakte een mooie reportage over deze wedstrijd voor TV-Oost. Gelukkig terug te zien via internet tegenwoordig: klik hier, kies dan de uitzending van 27 april en bij minuut 43 nogwat begint het verhaal over het G-team.

Niet in de reportage, waarschijnlijk door bijna niemand opgemerkt was een speler van de tegenpartij (Victoria uit Apeldoorn), die erg vrolijk was toen hij naar de kleedkamer liep. Hij zong een tv-reclame na: “Zoenen, zoenen. Maak me gek!”. Even was het stil. Blijkbaar een moment van zelfreflectie, want hij vervolgde met: “O nee, dat was ik al”.