Tags

, ,

Dit was mijn favoriete boekensite/app. Goede interactie met anderen, simpel te bedienen, goede database. En bij dat laatste ging het mis. Te veel vervuiling blijkbaar. Zelf toevoegen mocht ineens niet meer. Geen probleem als je alleen maar bestsellers leest, maar op jaarbasis lees ik nogal wat boeken die niet op de site stonden. Sinds een paar maanden mag ik die niet meer zelf toevoegen. En de procedure om het aan te vragen heb ik gevonden, maar hoe en waar op de site is mij onduidelijk. Niet meer mijn favoriete site/app dus. Ben er nog niet uit hoe dat komend jaar gaat.

Hoe dan ook geeft de site aan dat ik 63 boeken heb gelezen, bijna 15.000 bladzijden. Zelf zit ik, in Excel, een stukje hoger. Komt later dit jaar, als ik alle boeken van 2022 heb besproken. Jammer.

Of kijk zelf via Goodreads