Tags

Het was een bijzonder jaar, 2022. De wereld is er niet bepaald mooier op geworden, de invloed van gerbie.nl is erg beperkt. Toch kwam ik op deze site afgelopen jaar nog tot 278 posts. In totaal waren er 628 volgers, verdeeld over WordPress, E-mail en diverse social media. Al durf ik te gokken dat er door die laatste categorie wat overlap aanwezig is, er zullen geen 600 individuen zijn die dit blog volgen.

In totaal kwamen er afgelopen jaar 7775 bezoekers, zij keken samen naar 11683 posts. Dank daarvoor.

Hopelijk zie ik u allen in 2023 weer terug, ik heb, ook na 22 jaar, nog altijd lol in het bloggen. Dus ook in 2023 blijven er blogjes van mijn hand verschijnen. Nog tientallen boeken van afgelopen jaar die ik niet heb besproken. Nog tientallen liedjes die in mijn top 212 terecht zijn gekomen. Misschien wel weer een paar themaweken, al heb ik die nog niet voorgeprogrammeerd. Meer voetbal, wielrennen, politiek, reizen en andere onderwerpen. Kortom gerbie.nl blijft doorgaan.

Ik wens alle bezoekers, op welke manier u mij dan ook volgt, een geweldig 2023 toe!