Tags

,

Morgen nummer 106, van de 212 die ik heb geselecteerd. Dat betekent dat ik op de helft ben. Ik vind het eigenlijk best wel heel leuk om die blogjes te schrijven. Al heb ik de indruk dat ik het vooral voor mezelf doe, aangezien het aantal volgers op Deezer en Spotify extreem laag is. Maar goed, ik blog ook voor mezelf, al ben ik natuurlijk heel blij met de 393 volgers van dit blog, begrijp me niet verkeerd.

Door de onderbrekingen en themaweken duurt het bekend maken van de lijst iets langer dan vooraf gepland (vier jaar had ik uitgerekend), maar dat geeft ook niet. Wel leuk om te weten dat ik nog ruim twee jaar nodig zal hebben voordat ik de nummer 1 eindelijk prijsgeef. Met wat meer onderbrekingen en themaweken misschien wel een kleine drie jaar. Het zij zo.

Ondertussen raakt de playlist op Deezer en Spotify vol, de aanbevolen lijst gebaseerd op mijn smaak wordt steeds beter. Ik ga door.

