Tags

, , , ,

Goorse vragen (147)

Soms zie je wel eens mensen met een blikje drinken op straat. Bier vind ik altijd zielig staan. Alsof je niet kunt wachten tot je met iemand een biertje kunt drinken. Red Bull is de laatste jaren normaal geworden. Dankzij een gigantische marketingmachine is dit bedrijf hip geworden, vooral onder de jeugd. Voor vele tieners is dit het ontbijt.

Dat er dus ook wel eens een blikje blijft staan op straat is niet goed te praten, maar wel begrijpelijk. Maar wie eet er pindakaas op straat? En laat dan de pot bij de bank staan, omdat je even moet pinnen?

img_4526

Goorse vragen. Vragen die in mij opkomen bij foto’s die ik her en der in mijn woonplaats neem. Antwoorden en reacties zijn welkom. Ik weet het zelf vaak ook niet.

 

Themaweek 29: Fotooo

