Tags

, ,

schroefEr moet een schuurtje komen in de tuin, met een veranda er aan. De belastingteruggave viel mee en we hebben een gepensioneerde liefhebber die graag bezig gehouden wordt. Veel heb ik er niet over te zeggen, de inspraakprocedure in ons huis is beperkt. Het is goed zo.

Wel mag ik schroeven bestellen. De buurman heeft een voorbeeld en een website. Of ik er even 400 wil bestellen. Geen probleem, met een website red ik me beter dan met een hamer. Veel beter. Paar minuutjes, blij dat ik een artikelnummer heb, er zijn erg veel verschillende schroeven. Schroeven in de virtuele winkelmand, betalen en klaar.

Dan krijg ik om 16.35 uur een bevestigingsmail, ik heb besteld. Om 17.17 uur de volgende, ik kan ‘mijn order’ volgen. Vijf minuten later een mailtje van PostNL, barcode en referentie er bij. Ik hoef mijn schroeven niet lang te missen, weet precies waar ze zijn.

’s Avonds om 21.09 uur de bevestiging dat de schroeven de volgende dag bezorgd gaan worden. En dan ’s ochtends om 9.59 uur nog een mailtje dat het daadwerkelijk straks is.

Liefst 5 mails omdat ik een paar schroeven bestel. Ik ben er nog niet uit of ik het een perfecte service of zwaar overdreven vind.