Tags

, , , , ,

Bianca Nederlof – Een onwerkelijke wending

Tijdens het bijwerken van mijn boekendatabase zag ik ineens dat ik nog een boekje had vergeten. Verdrongen eigenlijk. Want het was echt met afstand het slechtste boek dat ik in 2015 heb gelezen. Gratis E-boek, maar het is de bites op mijn harde schijf niet waard.

Pretendeert dieper te zijn dan de bouquet reeks, maar komt volgens mij nog niet eens in de buurt van het gewraakte voorbeeld. De titel is ook niet echt logisch. Elk woord dat ik er hier aan waag, is overbodig. Gewoon negeren, mocht je het tegenkomen.

Citaat: “Van het een kwam het ander, waardoor er nu regelmatig in het tijdschriftenschap een romannetje van mijn hand te vinden is. Uiteraard onder pseudoniem. Stel je voor dat ik eindelijk eens die literaire bestseller schrijf, dan zal ik toch mijn carrière als stuiverromannetjesschrijfster moeten verdoezelen.” (p.8)

Nummer: 15-065
Titel: Een onwerkelijke wending
Auteur: Bianca Nederlof
Taal: Nederlands
Jaar: 2013
# Pagina’s: 15 (13238)
Categorie: Chicklit
ISBN: 978-1-301-10114-6

Meer:
Gratis boek
Website

