Tags

, , , ,

Het waargebeurde verhaal van de gesigneerde CD door de voormalige zanger van Doe Maar. Hij heeft genoeg CD’s verkocht om zelfs een gebrande CD van een handtekening te voorzien. Toch had ik er graag naast gestaan op het moment dat het hem gevraagd werd. Zijn gezichtsuitdrukking..

Signeren

– Jij woont toch vlak bij die Henny Vrienten?
– Ja, die woont naast me
– Kun je niet een keer een CD laten signeren?
– Tuurlijk
– Mijn nichtje was vroeger een grote fan van Doe Maar en ze is binnenkort jarig
– Regel ik voor je, komt goed

 

– Wat een geweldig cadeau oom, dank je
– Graag gedaan
– Hoe heb je dat geregeld?
– Een maat van me woont naast hem
– En vond hij het niet raar dat het een gebrande CD was?
– Nee joh, maakte hem niets uit

IMG_2231
p.s. Echt gebeurd. Maar het kan altijd beter, hier staat namelijk wel een echte gesigneerde CD in de kast…

Themaweek 1. 2015 in een week