Tags

, , , ,

Voorkant DVia dit blog (en mijn LiveJournal) publiceerde ik er al meer dan 1000. Boekrecensies. Nu mijn eigen boek anderhalve maand geleden uitkwam, ben ik natuurlijk erg benieuwd wat men er van vind. Recensies dus.

Dat mijn moeder het leuk vond (“Heel leuk boek, het bewijs dat praten en bekijken van mensen in andere landen de mooiste manier van reizen is!”) zal niet als een grote verrassing komen. Voor mij verrassend was de allereerste recensie via Boekscout, mijn uitgever. Het boek krijgt vijf sterren en ene Jos L. vertelt enthousiast: “Boeiend en veel levenssijsheid, van kaft tot kaft!” Ik vergeef hem de tikfout, ben erg blij met zijn review. En sindsdien ben ik druk aan het piekeren of ik ene Jos L. ken…

Dus naast de vele positieve reacties via diverse social media, vele complimenten over mijn tv-optreden (na een minuut of 23 ben ik aan de beurt), mogen nu de reacties op het boek komen. Ook als ze minder enthousiast zijn als Jos L en mijn moeder 😉

