Tags

, , , ,

Voorkant EVelen vroegen het mij. Koen, Kliefje, Margreet, Eric, Wilma. Misschien nog wel anderen die ik even ben vergeten. Komt er ook een digitale versie van je boek? Een logische vraag. Want ook al heb ik zelf wel een E-reader die ik niet al te vaak gebruik, je moet met je tijd meegaan. Nader informeren bij mijn uitgever leverde dit antwoord op:

E-books beschouwen wij als een terrein dat nog volop in ontwikkeling is. Zoals het er op dit moment voor staat is de beveiliging van de E-books nog niet afdoende – veel van de auteurs die bij ons komen met de vraag om een E-book zijn zelf eigenaars van E-readers met daarop duizenden boeken. Als wij vragen naar de hoeveelheid geld die ze daaraan hebben uitgegeven, moeten zij ons het antwoord vaak schuldig blijven.

U begrijpt wellicht waar ik naartoe wil. Zoals E-books nu beveiligd zijn brengt een te groot risico met zich mee om met een gerust hart erin te investeren, zowel voor ons als de auteur.

Duidelijk dus. Geen E-boek van mijn boek. Sorry. Gelukkig is de papieren versie simpel te bestellen via Boekscout.