Tags

, , , ,

IMG_2770Ton Blanker zong ooit dat het moeilijk is bescheiden te blijven. Ik snap dat gevoel natuurlijk ook😉

Vele handtekeningen heb ik al mogen zetten, ik voel me net een beroemdheid. En dan mag ik ook nog eens naar de televisie-studio komen. Niet mijn debuut, ik heb de KRO, BBC en Channel Seven (Australië) allemaal al gehaald. Maar eerlijk is eerlijk, alle drie optredens waren zonder tekst en opgeteld denk ik dat na een seconde of acht het wel is afgelopen. Deze keer mag ik mijn mond open doen.

Vorige week al werd er in mijn Topografieles gefilmd. We waren net bij Duitsland, niet het meest opwindende land van het eerste jaar, maar om nou het hele lesprogramma om te gooien voor wat sfeerbeelden is ook zo wat. Morgenavond ben ik te gast bij RTV Oost. Vanaf 17 uur, ergens in de uitzending van Overijssel Vandaag, zal ik mijn boek toelichten. Ik weet niet precies wat ik moet verwachten, maar mijn gesprek zaterdag voor de lokale radio heeft me geleerd dat ik het maar gewoon moet ondergaan. Het is geen examen, er zijn geen foute antwoorden.

De eerste klas die de hele week al vroeg wanneer de beelden te zien zijn, zit morgen vast voor de buis. Het programma wordt ’s avonds een aantal keren herhaald, dus degene die te laat thuis is, hoeft niet te wanhopen. En anders is er natuurlijk ook nog de website van RTV Oost.

Themaweek Boekpromotie