Tags

, , ,

IMG_2735Het is nu twee weken geleden dat mijn boek uitkwam. De eerste reacties zijn positief. Veel complimenten op Facebook (het boek heeft een eigen pagina!) en enthousiaste commentaren op diverse sociale media. In het eerste weekend al meteen een flinke stapel bestellingen. En toen begon het wachten. Ook voor mij. Want gebaseerd op de eerste reacties heb ik ook een doosje besteld. En het duurde een paar dagen voordat de boeken geleverd werden.

Vorig weekend had ik een stapel liggen, waren ook de eerste rechtstreekse bestellingen bij de lezers thuis. Mijn eerste gesigneerde exemplaar ging toen ook de deur uit. Sindsdien een aantal boeken mogen signeren, erg leuk.

De boeken zijn te bestellen bij elke boekhandel, dus ook bij Bruna in Goor, daarnaast liggen er ook een aantal bij de Primera. De website van Boekscout werkt ook nog altijd en de laatste exemplaren bij mij thuis mogen ook weg. Kom gerust langs. Deel dit verhaal nog eens op social media. Op naar de Bestseller top 60!

