Tags

, , , , , ,

Het begon in IJsland, eind maart. Een jongedame vond dat ze een foto mocht tweeten van een ontblote borst. De foto werd verwijderd, maar ze ontketende een rage. Er is een film, twitter, een wikipedia lemma, instagram, Tumblr en Facebook. Zeg het zelf, welke foto is nou aanstootgevend:

free-the-nipple-1

free-the-nipple-2

 

 

 

 

 

 

Als eerste beroemdheid was er een parlementslid uit IJsland, er volgden er meer zoals Scout Willis (dochter van), Miley Cirus (natuurlijk), Chrissy Teigen (wie kent haar niet) en model Cara Delevingne.

free the nipple 15 reasons

 

Op diverse social media worden vrouwentepels nog steeds gecensureerd, terwijl mannentepels wel mogen. Dus is men inventief en komt men met de volgende oplossing:

male nipple

 

Of je doet een speciale bikini aan, want dat mag blijkbaar wel:

bra nipple

 

Zoals ik eerder deze week al schreef, ik geloof dat geweld veel meer kapot maakt dan seks. Ik geloof dat een kind beter opgroeit wanneer het soms borsten ziet, dan wanneer het regelmatig geweld ziet. Ik sta achter de dames die vinden dat ze gelijke rechten hebben aan mannen. En ik ben opportunist genoeg om in te zien dat wanneer ik hier op dit blog wat borsten laat zien, ik meer bezoekers trek dan voorheen. Dus geef ik jullie bezoekers je zin. Een paar keer Free the nipple!

 

nipple12nipple13nipple14
nipple11

 

 

 

 

 

Zomerthemaweek 3: Borsten