Tags

, ,

Logo ReadingIn totaal heb ik afgelopen jaar dus 66 boeken gelezen, 14 meer dan mijn streven. Ook het bladzijdenaantal was behoorlijk. Liefst 14.415, slechts 585 minder dan ik probeerde. Meer dan de afgelopen jaar in ieder geval. 946 meer om precies te zijn. Al is dat met 8 boeken minder gedaan, vorig jaar las ik er liefst 74 namelijk.

In 2014 geen thema. Ook wel weer eens lekker. Na 2013 (sport), 2012 (boeken die wegmochten) en 2011 (dikke boeken) dus een keer zonder. Voor het komende jaar (reeds begonnen) is het thema herlezen. Welke boeken verdienen een tweede ronde, waarom vond ik ze destijds goed, indrukwekkend, teleurstellend of bijzonder? Lees ik ze anders nu ik (een stuk) ouder ben? Wat herinner ik me nog en wat lees ik nieuw in het boek?

De bijdoelen blijven gelijk: 52 boeken, 15000 pagina’s. Dat eerste lukt me bijna elk jaar, de tweede bijna nooit. Mooi.