Tags

, , , ,

Citaten uit kranten en tijdschriften die ik de afgelopen jaren de moeite vond.

076:

Ik geloof in boeken en ik geloof ook in Feyenoord, al zijn die al veertien jaar geen kampioen geworden. Desondanks kun je er een hoop plezier aan beleven. Er zijn heel veel mensen die die club steunen en dat geldt ook voor de boekensector.

Boudewijn Poelmann, ondernemer (postcodeloterij, Novamedia, Eci, Wereldbibliotheek, Scheltema), NRC 29 maart 2014

077:
Van trainer Nol de Ruiter mocht ik niet in de zaal spelen. Ik vond dat een rare regel, dus deed ik het stiekem toch. Toen De Ruiter in een verslag in de krant mijn tegenkwam, moest ik op kantoor komen. Ik kon meteen mijn spullen pakken. Typische man, die De Ruiter. Toen hij wegging, heeft hij al zijn spullen in brand gestoken op het trainingsveld.

Jan van Osenbruggen, Volkskrant augustus 2014

078:

Ik heb wel eens gelezen dat het brein pas vanaf het twaalfde levensjaar in staat is tactische zaken op te nemen. Dat zou betekenen dat je ze in de basisschoolleeftijd helemaal niet met spelsystemen en zo lastig hoeft te vallen

Dennis Bergkamp, juni 2014

