Tags

, , , ,

VaderstijndagMama snapt er niets van. Met een l zegt ze. Vaderstijn is zonder l. Het is toch geen vaderlijn? Het is gewoon net zo iets als papa’s verjaardag en vaderdag. Dus sta ik op en ga ik alleen naar beneden. Eerst de iPad pakken, lekker muziekje er op. Wacht, ik doe mijn K3-jurkje aan, dan kan ik mooi even dansen. O ja, ik ging ontbijt maken voor papa.

Eerst de beker van papa mooi versieren. De letters van Suus en Mama uitknippen en met plakband op de beker plakken. Een hartje er bij. Die kleur ik rood zwart. Net als GFC. Ik ben voor GFC, daar voetballen papa en ook Gijs. Brood is niet bijzonder, ik kies ontbijtkoek. Drie plakjes afsnijden. Boter er op. Mmm, ziet er nog een beetje saai uit. Vlokken, hebben we gisteren gehaald. Die kunnen er ook wel op. Ziet er heerlijk uit. Nog een Garfieldkoekje er naast (daar zitten er twee in!) en dat wordt smullen.

Even drinken inschenken. Ranja voor mij, sinaasappelsap voor papa en koffie voor mama. Gelukkig komt mama er net aan, ik kan niet bij de koffiekopjes. Het ontbijt is bijna klaar. Hartje er bij, daar komt een geluidje uit als je er op drukt. Dan lijkt het net een kusje en zegt het Ai luf joe. Dat is engels, dat kan ik al een beetje, dat heb ik op school geleerd. Dat betekent ik hou van jou. En twee tekeningen natuurlijk. Dat zal papa mooi vinden. Mama draagt het blad naar boven, papa verrassen!

Gefeliciteerd met vaderstijndag!