Tags

, ,

Stagebezoek. Ik heb geen tomtom oid in mijn auto, dus vertrouw ik op een papiertje met de routeplanner, zoals ik die heb uitgeprint. Niet altijd even eenvoudig, met een papiertje in mijn hand door een vreemde stad sturen en hopen dat ik alle juiste afslagen vind. Maar willekeurig rijden is nog erger als je de weg niet kent.

Deze keer mocht ik naar Apeldoorn.

Routeplanner Apeldoorn

Wie het kaartje goed bekijkt, ziet dat er iets mis gaat. En ik vraag me af hoe dat kan. Bij punt 16 moet ik linksaf, waarna ik bij punt 18 weer terugkeer op de weg waar ik al op reed. Twee extra stoplichten, geen eenrichtingsverkeer, geen enkele reden om deze omweg te rijden dus.

De routeplanner die ik gebruikte was van de ANWB. Het bedrijf waar ik op stagebezoek ging: ANWB. Kortom de routeplanner kent de eenvoudigste route naar hun eigen winkel niet?