Tags

, , , ,

14-039Janet Evanovich – Motormouth

Het verzadigingspunt is bereikt. Ooit nam ik me voor om de hele serie Stephanie Plum novels op volgorde te lezen. Ik heb er acht gehad. Deze kwam er even tussendoor. Opruimingsbak van de bieb, maar of ik er voor 50 cent plezier aan heb gehad, durf ik te betwijfelen. Goed, het boek is twee keer gelezen in de zomervakantie, ik kan het nog weer gebruiken om te BookCrossen, laten we het er op houden dat dat genoeg waarde is.

Het boek zelf is het dat zeker niet. Toch maar uitgelezen. Ik moest toch wat.

Citaat: “De vrouw was het toonbeeld van een blonde bimbo. Een platinablonde Cruella De Vil. Ze droeg schoenen met tien centimeter hoge stilettohakken en een couturepakje dat haar omsloot als een tweede huid. Ze had genoeg in de zon blikkerende diamanten aan haar horloge en haar oren om me te verblinden.” (p.95)

Nummer: 14-039
Titel: Motormouth
Auteur: Janet Evanovich
Taal: Nederlands (Orig.: Engels)
Jaar: 2008 (orig.: 2006)
# Pagina’s: 287 (7978)
Categorie: Whodunit
ISBN: 978-90-44322224

Meer:
Metro girl
Hard eight
Seven up
Hot six
High five
Four to get ready
Three to get deadly
Two for the dough
One for the money

