Tags

, , ,

Het WK is nu definitief voorbij. Geen WK-blog voor mij meer dus. Best wel jammer. Ik had nog wel meer willen schrijven. 46 stukjes is blijkbaar nog niet genoeg. Nog meer mooie foto’s uit Brazilië (kijk eens op mijn Tumblr). Voetballiederen. Waarom allerlei mensen die ik nooit over voetbal hoor ineens een verhaal gaan schrijven waarom Messi niet de beste speler van het toernooi kon zijn. Het gedrag van Robben en Van Persie. Blatter. Nog meer voetbalboeken. Oranjegekte. De omslag van pers en publiek na een paar mooie resultaten. Het verschil tussen mooi voetbal en resultaatvoetbal. Het WK van Ronaldo en Messi. Volkskrantjournalist Willem Vissers die in topvorm was, ook al was niet iedereen het daar mee eens. Gijp en Derksen, al zag ik ze bijna niet.

Helaas, het WK is voorbij, over vier jaar in Rusland de volgende editie. Misschien ook wel weer een WK-blog voor mij. Misschien ook wel niet…

Gerbie’s WK-blog, deel 46 (slot)

Gerbie.nl gaat nu weer terug in de vakantiemodus. Een aantal blogjes per week. Vanaf september weer actuelere zaken. Misschien wat vaker per week. Misschien ook niet…