Tags

, , , ,

IMG_1269

Ik ben weer bevooroordeeld. Een keer ben ik er geweest. Ik werd verplicht tot ‘meedoen’. Ik moest ‘gezellig’ doen. Ik vond het er vreselijk. Een bijeenkomst van verwante zielen waar ik niet hoorde. De hele avond heb ik een nummer gehoord van een jong meisje dat een lied van Within Temptation zong, het enige dat de moeite waard was.

Maar goed, ik val ook niet in de doelgroep. Maar bestaat die doelgroep nog wel. Volgens mij speelde men op het hoogtepunt wel 8 keer (of was het zelfs 10?). Nu nog twee keer. Gisteravond. Vanavond. Uitverkocht?

Ooit bedacht als opvolger van de ter ziele gegane carnavalsavonden, lijken de Sjoowavonden mij ook bezig met een sterfhuisconstructie. Genoeg zangers die op willen treden, maar te weinig publiek om er naar te luisteren. Complimenten voor al degenen die er tijd en moeite insteken, maar ik geloof niet dat er in 2020 nog Sjoowavonden zijn. Bent u geweest gisteren? Of gaat u vanavond?

Goorse vragen. Vragen die in mij opkomen bij foto’s die ik her en der in mijn woonplaats neem. Antwoorden en reacties zijn welkom. Ik weet het zelf vaak ook niet.