Tags

, , , ,

IMG_1139Op de rotonde kun je nauwelijks lezen wat er op het bordje staat. Voorheen stond er dat je voor 500 euro per jaar de rotonde mocht sponsoren. Ik zag niet in waarom iemand dat zou willen, maar er bleken toch gegadigden. Ik schreef er al eerder over op dit blog, Goor als kapperswalhalla.

Voor nog geen 15 euro per knipbeurt, waarvan dan het salaris, huur van het pand, vaste lasten en alles van af gaat, dan is vijf euro bruto winst een vrij hoog bedrag. Dat betekent dat er dus 100 automobilisten per jaar naar aanleiding van dit bordje moeten bedenken dat ze naar deze kapper willen. Elke derde dag iemand. Ik waag het te betwijfelen.

Bent u of kent u iemand die naar ‘Knip ’n go’ gaat omdat ze dit bordje zagen?

Goorse vragen. Vragen die in mij opkomen bij foto’s die ik her en der in mijn woonplaats neem. Antwoorden en reacties zijn welkom. Ik weet het zelf vaak ook niet.