Tags

, , , , , ,

Peter van Straaten - HandbagagePeter van Straaten – Handbagage

Wat moet ik nog zeggen over Peter van Straaten? Geweldig dat er goedkope (her)uitgaven van hem uitkomen, jammer dat Rainbow over de kop is gegaan, er zullen dus geen nieuwen volgen.

Thematische boeken, leuk. Jammer dat ze zo snel uit zijn. 1 cartoon per bladzijde, weinig tekst, past precies bij de schrijver, maar het betekent ook dat je zo’n boek snel uit hebt. In mijn geval tegenover de boekhandel, terwijl mijn dochter op het draaiapparaat speelde dat ze draaimolen noemt.

Bijzonder in deze uitgave: Een aantal tekeningen kwam terug met een andere tekst. En ook die was goed. Snel verdiend, dat wel.

Citaat: “Volgend jaar ga ik hier weer naar toe, maar dan zonder hem.”


Nummer: 12-042
Titel: Handbagage
Auteur: Peter van Straaten
Taal: Nederlands
Jaar: 2003
# Pagina’s: 208
Categorie: Cartoons
ISBN: 90-417-0429-0

Meer:
Wikipedia
Officiële site
Hoezo oud
Roken neuken drinken
Zijn we er al
Waarom ligt mijn boek niet naast de kassa
Mens & bedrijf
Vader en Zoon door dik en dun
Vader en Zoon staan op de tocht
Vader en Zoon in de bocht
Vader en Zoon tegen wil en dank
Vader en Zoon zetten door

