Tags

,

Citaten uit kranten en tijdschriften die ik de afgelopen jaren de moeite vond.

010:

Heel sneu, vind ik die arme schapen op tv. En het vreemde is dat ze allemaal ‘make you feel mij love’ willen zingen, en er ook nog bij zeggen dat het van mij is. Dan wil altijd heel hard roepen: nee, domme koe, dat liedje is van Bob Dylan!

Adele, Volkskrant 21 januari 2011

011:

Soms kijk ik op mijn horlogetje en dan denk ik: wow, ik zit al tien uur thuis achter de PlayStation of de tv. Vroeger was ik altijd op straat, altijd onderweg. Dan is het leven niet vol te houden. Ik wil net zo lang doorvoetballen als Edwin van der Sar.

Royston Drenthe, AD, februari 2011

012:

Typ een conference van Toon Hermans letterlijk uit en je snapt niet waarom de mensen om hem moesten lachen. De communicatie zat niet in het letterlijke, maar in… nou ja, in Toon zelf. Op Twitter mist zo’n Toon.

Arjen van Velden, NRC next, 5 maart 2011